Thank God it's Friday

Fredag... Skönt, tror jag.
Har en dip igen, humörsdip.. trots fredag..
Vill byta jobb, är trött, kan inte rida, inget är kul... Hittar inga lösningar på nåt heller..

Ja, ja det löser sig, det vet jag, det är ju sommar snart iaf.

Veckan har varit utan överraskningar (tyvärr?!? ) allt är bara som vanligt, inget nytt händer. Ibland är ju det positivt men ibland önskar man att det hände nåt spännande & roligt. Men inget sånt i sikte här..

Fast egentligen har jag ju lite att se fram emot :)
Tävlingen på Öland nästa helg ser jag inte alls fram emot :0
Den får jag bara försöka genomlida..
Men helgen efter får jag träffa Stephie <3 När vi ska till Stockholm & se Dirty Dancing.
Sen har vi bokat western ridning i Karlstad sista helgen i Maj, så vad gnäller jag för???  :-(

I måndags gick ridningen sådär.. kändes hyfsat (men inte bra) mot slutet iaf.
I tisdags satte jag på gramantygeln & joggade lite på banan. Onsdagen blev vilodag eftersom hovslagarn kom.
Träningen för Kiddet i torsdags gick både bra & dåligt. Fick iaf igenom att han ska ta skänkeln bättre. Får väl se om jag kan jobba vidare med det. Viktigt men svårt om det är flera andra i ridhuset samtidigt.
Var sååååå nära att ramla av en gång när pållen tvärvände.. MSM biverkning??
Snäll att lasta & åka själv med är han iaf.
 
En ohändelserik vecka är över. Hoppas på en skön helg...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0