14 augusti

Den fjortonde Augusti 1990 föddes världens finaste lilla flicka! Vår Stephanie ❤

Det innebar att det var dags för hennes tjugoandra födelsedag denna augusti tisdag.
Jag gick upp som vanligt vid kvart i 6 & fixade hästarna & stallet. Åkte vägen förbi konditori Briljanten & tog med en tårta & köpte en bra ljudbok på macken när jag tankade.
Sen bar det av till Skåneland :-)
Stephie red ponnyn Hermelin när jag kom, han är såå söt :-)
Bellman som var nästa häst är så läcker! & 3-årige Roffe är oxå en härlig häst! Så totalt kolugn i stallet & när han leds till ridbanan, när ryttaren sen hoppar upp på ryggen så tar han fram all energi han har! Perfekt!
När Stephies arbetsdag var slut (för stunden) gick vi hem till henne & åt kalops + öppnade paket.
Resten av eftermiddan ägnade vi åt tårtan, kvällsfodring och en lång skön promenad. Myyys. ❤❤
Jag åkte hemåt igen på onsdagsmorgonen, va på jobbet vid halv 10, lagom till fikat.
Ses snart igen min hönis-bönis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0