Dr Jekyll och Mr Hyde

Tog vägen förbi Hemmakväll på vägen hem från jobbet.
Tyckte att det var dags för lite fredagsmys imorrn som det var förr, med bl a en stor godispåse från hemmakväll :-)
Men det fattas ju en familjemedlem i soffan...
Jag köpte en påse till oss som är hemma & postade lite annat fredagsmys till Stephie ❤ Hoppas det kommer fram innan helgen!
Det hade slutat regna när jag kom hem, tack & lov. Tog en promenad med Chanti runt Målskog -Rickarp.
Vi lufsade uppför backen & njöt av det härliga vädret. Det var riktigt trevligt halva vägen, sen flög f - n i min promenadkompis.
Frustande & helt galen stod han rakt upp på bakbenen, passagade & snodde runt runt mig helt ohanterbar.
Jag hängde som en trasa i tyglarna.
Jobbigt & pinsamt!! Hade en bil bakom ett par hundra meter som inte hade nån möjlighet att passera.
Svetten rann & jag var riktigt mör i armarna när vi till slut kom hem.
Det var nog sista gången jag tog en promenad med Dr Jekyll & Mr Hyde!!

Ingen veterinär kom till Rubin idag heller.. Får nog ringa & påminna Imorrn.

Det blev pasta & kyckling till (sen) middag. Recept från linas - ganska gott :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0