Gnosjö

Onsdag
Det har varit soligt & drygt +20 grader idag. Skönt.
Men jag har ju mest fått titta på det fina vädret genom fönstret, först på jobbet & sen genom bilrutan på väg till Gnosjö.
Hade ett återbesök på Atlaskotan inbokat klockan 17.
Låg först med värme på precis som sist, sen va det dags för massage...
Hade visst glömt hur ont det gjorde... Värst högst uppe vid nacken :0
Det känns som en liten hjärnskakning med tillhörande dunderhuvudvärk som dock försvinner så fort hon slutar "massera".
Efter det fick jag jätteskön värmemassage.
Sen kollade hon (Heidi) nackkotans läge & den var bra men jag var väldigt spänd i nacken. Så hon körde lite med "massagepinnarna" igen... & det hade jag inte glömt hur ont det gör! Ajajaj...
Men bättre blev det! Nu kan jag vrida huvet åt höger utan att det tar emot! Skönt!
Diskuterade magnesium oxå, ska öka dosen och köpte en magnesiumolja att spraya på ömma muskler.
Känns bra nu :-)
Lyssnade på ljudboken i bilen hem & funderade på vad jag mer skulle hitta på idag....
Plocka blåbär kanske...springa..slappa..
Bestämde mig för en springtur på 5 km & lite simning efter det! Skönt!
Lagade mat sen; bacon m stekt potatis, stekt ägg & majs. Det var färdigt lagom till Tim & Bosse kom hem strax efter 21.

Jag åt sommarens andra glass i bilen på väg till Gnosjö idag :D
Är det ett mått på hur dålig sommar det har varit???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0