Söndag

Vaknade tidigt som vanligt. Sover sämre än sämst just nu.
Släppte ut djuren en stund trots regn.
Åt en lång frukost framför tv.n för ovanlighetens skull! Brukar aldrig sitta kvar nån längre stund.
Gick ut vid 11 & tvättade Chanti & packade lite.
Sen åt vi lite lunch både han & jag innan det var dags att fläta, rykta & fixa för att sen åka till Grankärr vid 14.15.
Camilla var snäll & åkte med & det var nog tur för Chante var inte på sitt lugnaste humör. Han var lätt nervösstökig!
Det är ju ett tag sen vi var ute & tävlade nu.
Jag gör en tråkig historia kort.
Chante var lite seg & något tung i handen men kändes inte som nån katastrof.
Fast det tyckte domaren.
Vi såg några (speciella) ekipage före mig & med tanke på deras siffror & att jag fick lika funderar jag allvarligt på att sluta tävla nu. Åker inte på DM iaf.

Det positiva för dagen var att jag slapp regn när jag red :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0