Sovångest

Måndag.
Hade en liten släng av ångest inför läggdags igårkväll.
Jag brukar inte bry mig så mycket om min dåliga sömn annars men igårkväll hade jag ingen lust att gå & lägga mig. Jag var jättetrött men visste att jag skulle sova dåligt... För många tankar som snurrade i huvet.
Vaknade halv ett första gången.. Vid tre var jag uppe & tog Alvedon mot min hemska huvudvärk. Satte sen på Ipoden med ljudboken för det var omöjligt att somna om... Inte så kul men det finns många som har det MYCKET värre! Så jag ska inte klaga!
Ute har det varit ca +15 grader klarblå himmel & blåsigt idag.
Åkte förbi Eko & köpte spån på vägen hem.
Var lite stressad så det fick bli lite klättring med pållen. Snabbt avklarat :D
Tim lagade mat idag, ris & korvstroganoff. Vid 19 tiden skjutsade jag honom till träningen & åkte direkt till Anette för en pratstund & gott te med frallor.
Åkte hem vid 22 & nattade hästarna, vattnade blommor & diskade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0