Stephie ❤

Har ju slarvat med bloggandet ett tag :-(
Gör ett inlägg i efterhand här.

Stephie fick semester en helg & kom hem onsdagen den 8/8! Min finaste flicka! Saknar henne massor !!
Wilma & jag + våra hästar fick oss en ordentlig duvning alla 4 dagarna :D Välbehövligt, men jobbigt att inse att det brister en hel del i grundridningen...
Men jag fick ett kanonpass (enligt mig!)på söndan iaf :D Till slut! Skönt!
Men jag hade ju behövt mer träning, inte bara en gång i halvåret!
Jag försöker hitta rätt & memorera allt men det är inte lätt! Jag hade åtminstone behövt speglar i ridhuset.
Vi hann med lite shopping & mys oxå men usch vad fort en långhelg går.
Saknar dig här hemma "hönis"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0