Vanlig onsdag

En helt vanlig onsdag har passerat.
Jobbet var ganska lugnt, lite datastrul men det löste sig ganska snabbt.

Hästarna var rätt blöta när jag kom hem efter en dag med väldigt mycket regn.

Red i ridhuset, med gramantygeln.
Det var skönt med ett smidigt pass :-)
Pållen är lite för stark i nacke & hals...
Med gramanen fastnar vi inte i vänster tygeln varken han eller jag :-)

Kom in från stallet vid 20-tiden & började laga middag. Pratade med Stephie under tiden så jag får hålla tummarna att jag inte missat för mycket i receptet. Det märker vi på lunchen, torsdag isf :-) Gjorde inkokt lax med en massa tillbehör till oss & fiskpinnar till Tim (som helst vill slippa all annan fisk)

Efter en kopp te var det sängdags, en helt vanlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0