Sommarväder

Onsdagen bjöd på riktigt sommarväder för ovanlighetens skull! Det har inte varit mycket sol i sommar!
Tydligen den sämsta Juni (mest regn) på hur länge som helst :(
När vädret är så fint önskar jag mig ett utomhusjobb... men för det mesta är jag glad att jag jobbar inomhus med tanke på det svenska vädret!
 
Vid eftermiddagsfikat sa jag till Bosse att jag skulle åka hem tidigare & göra Tim sällskap i solen vid poolen.
Jag med sa han...
Sen åkte han.... starx därefter åkte Joel ut & levererade.... kvar blev jag....
Alla kan ju inte lämna kontoret.....
Så det blev en vanlig arbetsdag, till 16.30.... :(
 
Släppte hästarna i Malins hage så dom fick äta lite gräs när jag kom hem. Jag la mig vid poolen en stund.
Jättetrött.
Låg & tänkte att jag skulle resa mig & rida + gå ut & springa efter det.
Ridningen fixade jag men mina trötta ben orkade inte alls springa. Så dom slapp :-)
Red lite på ridbanan. Tänkte klättra men bönderna var i sitt esse & körde vilt runt överallt så jag ville inte ge mig ut på vägarna!
 Vattnade blommorna sen innan jag kastade mig i poolen & simmade som en galning en stund. Fick lite motion iaf trots utebliven springtur :D
Det är så skönt att hoppa i poolen när det är runt +30 grader så man inte fryser alls! Inte frös jag ihjäl när jag gick upp heller.
Maten, marinerade kycklingfileér m potatis & dragonsås lagades av Bosse & mig tillsammans, skönt. Gott blev det med!
Satt en liten stund i soffan innan det var dags att sova vid 23.15 tiden.
(Nacken & kroppen känns som "vanligt" med tillsats av en lätt huvudvärk.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0