Trött

Måndag & tisdag avklarade. 
Frågan är väl bara om jag hinner göra lör jag måste på jobbet innan semestern.
  Orkar inte tänka på det & orkar inte planera semestern heller.
  Igår (måndag) red jag ut en sväng. Pållen va ganska snäll. Inte så rädd för kossor:-)
   Va inne igen vid 20.30 tiden & då va det bara att ställa sig vid spisen.
   Dom andra 2 härinne satt i soffan........... Hur trött blir man?!? Det blev
  makaroner & kasslersås bara, ganska snabbt fixat.
  Dagens ridtur blev rätt kort. Red ca 30 min i ridhuset. Ont i ryggen satte stopp för
längre ridstund. Känns som en nerv i kläm på vä sida..
  Strejkade från matlagningen idag. Pratade med Stephie istället <3
  Bosse fick laga det jag inhandlat på vägen hem, korvstroganoff & ris.
  Kollar lite på filmen Strul nu,har hittat 2 saker jag vill ha : D
  En fin vit tröja & Björn Skifs :D hahaha Fy vad trööött jag är!
  Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0