48

Usch det låter gammalt...
Men men jag har ju bestämt mig för att vara glad att jag FÅR fylla år, alltså att jag finns & lever! Hurra!
Bosse lyckades få upp Tim strax före 6 & så kom dom in & sjöng, vänta nu... det gjorde dom inte, men dom kom in & gratulerade mig.
För ovanlighetens skull sov jag väldigt djupt & drömde. Jag åkte slalom, så det var väldigt skönt att bli väckt, haha
Presenterna bestod av en fin byrå till groventren, kläder, 48 (!!!!) trisslotter, den obligatoriska noblessen och fina rosor!
Får ägna kvällen åt trisskrap :D Är rädd att jag hade tjänat på att få pengarna istället för lotterna... Jag med min tur (läs otur) i spel....
Återkommer med resultatet :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0