Duktig häst

Dagen på jobbet var ungefär som vanligt, lite jobbigare, lite sämre stämning osv... Lite är kanske en underdrift.
Det är jobbigt på jobbet nu :0
På vägen hem stannade till på A6 & hämtade ut lite medicin innan jag åkte t Ica & handlade lite till imorrn.
Dom sålde faktiskt visingsö jordgubbar för 45:- så det blir svenska jordgubbar på tårtan imorrn!
Tim hade lagat middag när jag kom hem, hur skönt är inte det!!!! Mer sånt!
Gick ut för att rida vid 19 tiden. Ut i skogen, tänkte jag. Chanti hade gått 2 dar i ridhuset. Men jag ändrade mig pga att han ev får vila 2 dagar nu. Födelsedag imorrn & hovslagaren på onsdag.
Så jag gick in i ridhuset igen :-) & vilken tur för hästen bestämde sig för att vara riktigt härligt mjuk & fin! Skönt att känna det ibland! Att "allt" känns bra (jättebra) från början. Red mkt skänkelvikn. & slutor i både trav & galopp.
Min fina pålle <3
Medan Bosse & Tim tittade på fotbolls EM på kvällen låg jag på spikmattan.
Min himla rygg är helt hopplös, just nu är det värre på högersidan men hel ryggslutet är kasst.
Jaja, det är väl åldern...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0