Jobb, jobba, jobbigt

Hör orden jobb(a) & jobbigt ihop?
Ibland & ibland inte.
Just nu gör dom det, det sitter ett = tecken mellan dom orden.
Jobbigt värre....

Jag skrapade 13 av trisslotterna i tisdags kväll utan hisnande resultat :-( Bara 2 st 25:- vinster. Har inte skrapat mer sen. Blir lite deprimerad av att inte vinna, haha.

Johan & Gunilla kom förbi en sväng igår (onsd.em) Dom hade varit på ett 2-dagars kamelkonvent på Orust! Kul.
Det finns visst många fler kameler i Sverige än man kan tro. Dom är dock "oräknade" än. Hästar & kor har man noga koll på men inte kamelerna.
Vi fikade lite & pratade mycket & sen var det dags för dom att åka vidare hemåt igen.
Chante fick klättra lite. Han verkade ganska nöjd med att bara lunka upp & ner i backen lite. Troligen ganska mätt efter 3 timmars gräsätning precis innan.
Fyllde deras vattenbalja i hagen & tog in ensilage oxå.
Tim åkte iväg på lite fest på kvällen. Dom skulle vara i kaxholmen.
Bosse fixade ihop byrån till groventren medan jag va i stallet. Den blir jättebra där!
På lördag åker jag till Stephie <3 Jag längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0