Nackfix

Varit i Gnosjö idag & fixat nacken hos Atlaskotan. Hoppas mycket på detta besök, att jag ska slippa ha problem med nacken resten av livet.
Fick först ta lite "före" bilder & sen låg jag med infravärme ca en kvart. Han konstaterade att Atlaskotan låg lite bakåt roterad + högre på vä sida.
Efter massage längs hela ryggraden med en apparat fick jag sätta mig upp & så fortsatte massagen. Det var ingen avslappnande massage precis... Tvärtom. Det gjorde riktigt ont emellanåt.. Men hjälper det så är det definitivt värt det. Både smärtan & pengarna :D
Bilder togs igen efter behandlingen och det var inte svårt att se skillnad! Jag va sned åt vänster före + belastade vä sida med 2-3 kg mer än höger. Efter var jag mycket rakare. Faktiskt!
Nu har jag mest en känsla av träningsvärk i nacken. Den kunde sitta i 2-3 dagar.
Bosse & jag grillade korv på kvällen. Vädret har varit helt ok idag! Riktigt varmt i solen, härligt!
Tim är hos kompisar , som vanligt. Är väl inte så aktiv dock, han stukade foten ordentligt igår på träningen tyvärr & dan innan fick han en spark på tummen så den är oxå halvdan :-(
Stackarn.
Chanti fick en vilodag idag, igår blev det en liten sväng i skogen.
Lyckas inte lägga upp nån bild.... Vet inte vad blogg.se håller på med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0