Nationaldagen

Det är redan den 6 Juni.
Inget riktigt sommarväder än, bara några spridda dagar som varit sommarvarma.
Jag började dagen med att rida i ridhuset. Det gick ok, fick igenom slutorna mot slutet. Han är ju inte jättemjuk i sidorna än, tyvärr. Men vi jobbar på det Chanti & jag :-)
Sen kom Zara, Fabian & Felix & hälsade på. Fabian red Rubin en sväng upp mot Labbarp + ett par varv i ridhuset.
Det råder brist på fikabröd hos Wretmos nuförtiden, varken köpt eller hembakt finns... Men jag snodde ihop några Corn flakes kakor så vi kunde fika lite medan pojkarna lekte med playmo't.
Det är dom 3 obligatoriska grejerna man gör hos Uljika, rider, fikar & leker med hennes leksaker ( som ju naturligtvis är Stephies & Tims !)

Tim sov hos Albin så det var bara Bosse & jag hemma hela dagen.
Vi åkte förbi Höglunds blommor på em & köpte några blommor som fattades på uteplatsen på framsidan. Sen åkte vi till Piren & åt planka, gott!
Fixade lite med häststaketet på kvällen, som annars var lugn. Tog mig an en jättestrykhög & fick den klar, skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0