Reklam x 2

Vaknade med ont i huvudet både igår & idag. Tror att det har med nacken & göra. Den är mer ond än vanligt.
2 Alvedon & 1 treo senare är det uthärdligt iaf :-)
Reklamen på radion går ju för det mesta ganska spårlöst förbi, men idag hörde jag nåt intressant.
Det var reklam för Atlaskotan i Gnosjö. Jag tror att det är precis vad jag behöver. Jag har ju en känsla av att allt inte "ligger rätt" i nacken. Symtomen som dom beskriver stämmer precis.
Huvudvärk, begränsad rörelseförmåga av huvet, ont i nacken, ont i ländryggen, ont i magen, sömnproblen & trötthet. Gick in på deras hemsida & läste lite & bestämde mig för att prova! Dyrt är det.. Men om det hjälper är det värt det.
På ett besök ska dom kunna lägga Atlaskotan ( översta halskotan) till rätta & förhoppningsvis blir jag av med en del eller alla :D symtomen!
Håll tummarna nästa torsdag!

Nästa Reklam för dagen handlar om MSM. Kiddet ringde & undrade om jag & Chante kunde tänka oss att va med på en reklam flyer för MSM.
Kiddet känner nån på företaget Trikem. & han hade ringt henne & undrat om hon visste nån "vanlig" ryttare som använder & märkt skillnad med MSM.
Tydligen är Piia Pantsu & Fredrik Jönsson med i samma reklam men han ville ha nån "okänd" (haha) oxå.
Jag sa ja iaf, varför inte.
Så just idag, hittills, är jag riktigt positiv till reklam!
Vädret är hyfsat ok här idag, lite sol & inget regn. Ska hem & rida lite i ridhuset sen + dammsuga.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0