+18 grader

Härligt vårväder så här i slutet på Mars!! Tänk om det kunde hålla i sig ända till slutet av september! Va skönt det hade varit... men kallare väder väntar till helgen verkar det som.
Va hemma från jobbet strax före 17, tog in & matade hästarna innan jag matade mig själv lite.
Bosse tog matlagningen idag så jag kunde gå ut & rida.
Det va hoppträning i ridhuset så det fick bli lite jobb på ridbanan. Inge vidare.
Underlaget suger fast hästen så det går segt som tuggummi.. Men förutom att han blev lite seg kändes han ok. Skrittade ut en sväng efter.
Tim ( & Bosse)va på hockeyträning när jag va klar så jag bytte bara om & gick ut & sprang. Kändes bra :) Va hyfsat pigg hela vägen.
Nya väggar på plats i 2 av boxarna i stallet. Det blir nog jättefint. Det gäller bara att få djuren att fatta att det från & med nu är absolut förbjudet att äta på väggarna!
Gråger har förresten varit borta sen i fredags.....  :-(

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0