Nytt försök

Längesen jag bloggade senast.
Tiden räcker inte till, men jag gör ett nytt försök :-)

Vi renoverar igen. Det är både roligt & jobbigt.
Det för med sig ännu mer måsten än jag redan har... Men men, det mesta är nog gjort nu...tror jag.
Stephies rum har fått högre i tak & 3 fönster! Blir jättebra! Lite rädd att det blir varmt på sommaren när solen ligger på... Men fint med utsikten & ljuset blir det!
Toaletten uppe ser väldigt liten ut nu utan inredning, konstigt det borde vara tvärt om!
Vi har valt kakel & klinker som kommer imorgon. Blir nog jättefint!

Stallet är oxå påbörjat. 2 boxar har fått nya väggskivor. Dom gamla var väl nertuggade... Taket ska få lite isolering oxå. Välbehövligt eftersom det inte ligger hö på loftet längre.

I söndags red Anette & jag upp till Högamon för första gången i år. Vilket väder vi har haft! mellan +10 & +18 grader flera dagar i rad och SOL. Härligt!!
Jag red Chante med vanligt bett & gramantygel vilket funkade bra. Han är ju inte riktigt vän med pessoat :0
Han va lagom pigg & glad, Berry va lite mer på tårna & kunde omöjligen skritta efter galoppen. Han taktade nästan hela vägen hem. Stackars Anette :D

Bloggtiden för idag är slut
Hörs imorrn
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0