Fredag :-)

Alltid skönt med fredag! Men man är trött! I alla fall jag!
Det var ganska lugnt på jobbet. Åkte ut en sväng på lunchen & köpte mer MSM t Chant, tycker faktiskt att det funkar :-)
Letade oxå efter ett tunt typ bomullstäcke att ha ute i hagen på min lortgris, som älskar att rulla sig i leran.
Vill absolut ha bogveck på täcket oxå. Kände mig som en gnällig kund när allt möjligt visades och jag bara dissade... Men till slut enades expediten och jag :D Allt va rätt utom....... färgen.....
Täcket är vitt!!! :-0
Men den duktiga säljande tjejen i affären sa att -Då får det väl bli smutsigt då! Det kommer ju vara svalt iaf för hästen! Och det stämmer ju faktiskt. Stackars Chante var jättesvettig häromdan när det var sommarvärme ute ( han hade sitt tunnaste regntäcke på sig då)
Blir nog ensam om att släppa ut min häst med vitt täcke tror jag. Haha

Red i ridhuset med träns idag. Det gick ganska bra. Han tar skänkeln bättre nu, tack & lov.
Kom på att jag har glömt programmen nu med.. Men det blir ju några timmar i bilen imorrn när jag kan fundera på dom :-)
Har ätit tacos som Bosse fixat ikväll. Tim har 3 kompisar här, så det är fullt hus.
Dax att duscha & tvätta håret, sen väntar sängen!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0