Hårdträning

Söndan innebar hårdträning för mig & Chante.
Han kändes fin från början! Så visst gjorde Stephies ridning i fredags nytta!
Jag fick rida en massa slutor bl a som ska gymnastisera min stela pålle ordentligt :D
Halvhalter tränade vi oxå mycket på.. Välbehövligt! Jag har slarvat med dom kände jag! Förlåt .... Perfekt att få övningar att träna på som man känner kommer göra nytta för oss sen när jag har fått knas på dom :-) Jag behöver nog några dagar på mig att känna in allt & få ordning på alla hjälperna :D
Önskemat denna dag var kalops så det gjorde vi & lät den puttra på spisen medan vi åkte till A6 en sväng.
Vädret var lite växlande, sol & molnigt om vartannat. Men Stephie var modig & hoppade i poolen en snabbis, enbart för att ta ett kort & skicka till Anna :D Haha
På måndagsmorgonen var det dags för Stephie att flyga tillbaka till Skåne igen, snyft :'-(
Saknar dig & Längtar efter dig! <3 men vi ses ju snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0