Premiärdoppet

Vaknade till härligt väder både igår & idag :-)
Synd att man har ett kontorsjobb en sån här dag. Men för det mesta är det skönt med inomhusarbete i Sverige!?!
Vi var en snabbis förbi Peter & Lisa i deras nya hus i tisdags kväll. Vilken Vätterutsikt dom har. Mycket renoveringsplaner oxå... Jag blir trött bara jag hör det :0

Jag fick rida på ridbanan igår, tyvärr, hade glömt att d va träning i ridhuset. Det gick inge bra.. Hade kandaret.. Dom sista varven kändes ok..
Är inte ett dugg sugen på att åka ända till Öland & tävla i helgen...
Hade det inte varit lagtävling hade jag inte åkt. Dom har hotat med snöblandat regn dessutom :-(

Men som sagt vi hade kanonväder igår & på kvällen efter ridningen tog Tim & jag premiärdoppet i poolen. Den va uppe i +26 grader redan! Lite kallt först men helt ok när man simmade lite :-) Jag hoppas på en lång & varm sommar med mycket sol & pool!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0