Regn

Idag har det regnat mer eller mindre hela dan. Usch. Tack & lov för mitt kontorsjobb inomhus :-)
Skyndade mig hem & bytte om till ridkläder direkt för att hinna in i ridhuset innan träningarna som börjar 18 på onsdagarna.
Vi var 5 st därinne, lite rörigt men det funkade. Chanti var lite svår med formen ( lite öppen) i början men tog skänkeln rätt bra. Mot slutet fick jag till en ganska bra trav. Red på träns idag.
Lagade torskgryta med potatismos sen och städade & tvättade en del.
Det känns som den värsta vårtröttheten är borta för min del nu. Eller vad man ska kalla den trötthet som har följt mig dygnet om länge nu :-) Bye Bye med den, känner mig mycket piggare & det är jätteskönt!!
Sov Gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0