Söndag

Jag vaknade tidigt, 5.30, trots att vi la oss 02 inatt. Låg kvar till 07 i alla fall innan jag gick ut & fixade stallet.
Red dressyr i ridhuset på fm, vilket var ganska svettigt! Men det gick ganska bra faktiskt. Det är lite roligt nu igen när det börjar funka bättre.
Skrittade ut en sväng efter & tvättade av Chanti innan han & Rubin fick gå ut i gräshagen. Chante med sitt tunna men VITA täcke :D haha. Sätta ett vitt täcke ute på min lortgris är ju idiotiskt! Men lite snällt kanske... fast ännu snällare hade det ju varit att låta honom gå naken... men då får jag borsta i flera timmar sen, eller tvätta hela hästen igen.
Vi fikade ute sen & låg & solade en stund. Jag badade till och med en sväng :-) sen gick solen i moln... :-(
Jag hade planerat att putsa några fönster till idag ( hann med 3 i köket igår) men orken tog helt slut efter matlagning & "ätning". Så jag blev kvar i soffan... Sov stenhårt en stund & orkade inte resa mig & göra nåt sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0