Bebismys & bugg!

Onsdag
I morse tog jag mig upp i tid så jag hann rida :-)
06.45 hade jag ridit klart.
Chanti gick rätt bra, det är vänster sidan som krånglar lite bara. Tyckte att jag fick lite bättre tag på den iaf.

Ingen halka denna morgon, det var +9 när jag åkte till jobbet.

Käkade lite fil när vi kom hem & tog en snabb tupplur på soffan innan vi åkte till Peter & Lisa för att bebismysa lite :-)
Vad liten han är! Väger nästan inget!
Så söt!
Vi satt & gosade en stund var med det lilla underverket. & så hjälpte Bosse & Tim till med lite möbelmontering + ommöblering.
Sen var det dags att Bugga loss igen! Lika kul som vanligt!
Nu är jag alldeles för sen i säng igen...
God Natt

Godingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0