En helt vanlig dag, eller två.

Måndagen & tisdagen har varit precis helt vanliga dagar! Såna som man längtar efter när man har "ovanliga" dagar - som på sjukhuset på Kanarieöarna t ex.
Oftast är det ju lite tråkigt med vanliga dagar men just nu uppskattar jag dom!

Det har gått ganska bra på jobbet tycker jag. Har väl med tiden lärt mig i vilken ordning jag ska angripa kontorsröran :-)
Jag red i ridhuset igårkväll & var ganska nöjd efter.
I morse red jag ut en sväng , var tillbaka i stallet vid 7. Skönt.
Vid 10 åkte Tim & jag till vårdcentralen.
Träffade en trevlig läkare som undersökte Tim & prover togs. De visade ingen körtelfeber. Skönt för då kommer han förhoppningsvis igång med träning osv lite snabbare.
Ingen träning alls på 10 dagar ordinerat.
Gjorde kycklingwok till middag.
Sov Gott ❤

Far & son i Maspalomas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0