Fredagstrött

Jag var jättetrött i morse oxå, sov en halvtimme längre än jag borde.
På jobbet var det fullt upp.
Vid 10 kom det en maskinhandlare & 2 kineser.
Dom kom för att titta på 4.an, som vi ska sälja. Dom ville ha den! Skönt!

Efter eftermiddagskaffet kom jag på att det var dags att betala skatt, arbetsgivaravgift & moms. Hej & hå.
Det är ganska mycket jobb innan det är klart.
Detta innebar att jag blev kvar till 16.45 istället för, som tänkt, åka hem tidigare för att det är fredag.
Vi handlade på väg hem. Det fick bli smidig mat = grillad kyckling.
Vi var lika trötta både Bosse & jag.
Chanti fick en vilodag.
Tim åt med oss & åkte sen till Albin en stund först & sen till Linnea.

Bosse & jag orkade inte göra annat än att sitta kvar i soffan & titta på tv.
Ok, jag tittade på tv, Bosse snarkade & sov.
Inte så bekvämt kanske?!? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0