Halsfluss igen :-(

Dagarna försvinner snabbt.
Jag har inte hunnit skriva på flera dar.
Tim fick ont i halsen igen i torsdags.
Usch!
Jobbigt.
Ringde jourcentralen på söndagen men dom ville inte ha besök av oss...
Men Tim fick en tid på Bankeryds vårdcentral idag iaf. 11.15
Fick träffa samma läkare som förra gången. Vi har haft olika åsikt om var han kommer ifrån.. Jag har sagt Norge & Tim typ Polen.
Idag enades vi om att han är tysk... :D haha. Han bröt precis som Tims kompis pappa.
Det visade sig vara en ny halsfluss :-(
Usch! Det känns som om det aldrig tar slut det här.
Han (doktor Hannes) odlade iaf & skrev ut kåvepenin.
Vi är så trötta på det här nu!!

Jag red i morse. I ridhuset med gramantygeln. Det gick bra. Tyckte att jag fick lite bättre tag på vänster sidan.
Jag jobbade bara några timmar idag.

Nu är det läggdags.

Närbild på min lerhög till häst




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0