Hem ljuva hem!!

Åh, vad det är skönt att va hemma!
Ok det är mörkt & lite kallt men ändå!

Igår, lördag, åkte Bosse & jag ut till Kiddet & hämtade hem pållarna.
Rubin har inte uppfört sig jättebra tyvärr.. Haha. Jag tror ju alltid att om det är nån som ställer till det så är det ju Chante. Men honom vet jag ju att Kiddet handskas bra med!
Men Rubin var tydligen inte nöjd med sitt hotellrum & försökte bryta sig ut... Han fick en box med en "grind" framför för att kunna se ut.
Kiddet satte dit en ordentlig boxdörr när hon ansåg att det var farligt med grinden. Men då skulle Lilleman klättra över den höga dörren...
Lösningen till slut blev.... Delad box :D
Så Chanti & Rubin har delat box en vecka drygt! Hahaha, dom e söta mina pållar.

Tim mår bättre men är väldigt trött!
Linnea var här på em/kvällen.

Jag har en krypande känsla i hela kroppen & är oxå trött, helt slut känns det som.
På lördan blev det bara att hämta hästarna & så var vi en sväng till kyrkogården.

Idag söndag har jag fortsatt tvätta en massa, krattat löv & ridit.
Ridningen gick rätt bra faktiskt. Jag tog på gramanen för säkerhets skull :-)

Katterna verkar ha saknat oss (trots att Malin & Sam har tagit hand om dom på bästa sätt!)
Kissen vill absolut med in & får han inte det hoppar han upp i fönstren & letar reda på vilket rum vi är i :D
Gråger skriker, som vanligt, & kastar sig ner framför fötterna hela tiden när jag är i stallet.
Nu ska jag bädda i dom rena lakanen i sängarna, se på solsidan, nattfodra & sen sova.

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0