Inte bra...

Sov hos Tim inatt.
Hans hals är nästan helt igensvullen.
Han har många andningsuppehåll pga igentäppta luftvägar.
Han har i princip tagit 2 snarkande andetag & sen har det varit stopp. Då har jag klappat på honom så han har andats igen.
Så som ni förstår har vi inte sovit så värst mycket varken jag eller Plutten.

Jag gick upp före 6 & gick ut & red.
Pållen gick ok.
Jobbade som vanligt idag, levererade & handlade på vägen hem.
Tog med lite jobb hem oxå.
Hade en lugn kväll, orkade inget annat.
Tim är tyvärr inte bättre än.. Det måste vända imorrn !
Jag "sover" med honom inatt med & puttar på honom vid behov!
Stackarn, tycker så synd om honom ❤

Dagens roligaste är att Stephie får ledigt i helgen & kommer hem!!! ❤
Yes!

Dags att nattfodra & gå & lägga sig.

Chanti som är rädd för klippmaskinen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0