Körtelfeber

Det blev en jobbig natt igen.
Efter 03.30 andades Tim lite lättare så då slumrade jag lite fram till halv 7.
Tänkte att det äntligen hade vänt lite.

Jag gick ut & sadlade & tog en sväng i skogen. Det var mörkt men jag gick & klättrade lite & det ljusnar ju hyfsat tidigt.
Jag tog upp mobilen för att ta ett kort när morgonljuset började synas mellan trädstammarna. Då såg jag att Tim hade skickat 2 sms....
-Jag mår illa, stod det.
Jag hade stängt av ljudet på mobilen över natten & glömt sätta på det igen.
Det blev full fart hem, in med Chanti i stallet & rusa in.
Men då hade han hunnit somna om :-)

Jag åkte bara till jobbet ca 1 timme för att få iväg lönerna.
När jag kom hem ringde jag vårdcentralen igen. Det borde verkligen ha blivit nån förbättring.
Vi fick komma ner för ny provtagning, både blodprov & odling.
Nu visade blodprovet körtelfeber....
Jobbigt eftersom det betyder långvarig konvalescens. Och att det inte finns nån behandling.... :-(
Ska ringa ner imorrn & få svar på leverproverna.
Handlade lite innan vi åkte hem.
Åt lasagnette.
Jag bakade godiskakor sen, till Stephie när hon kommer hem.

Så fort jag sätter mig ner somnar jag!
Har koll på Tim inatt oxå.

Sov Gott ni andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0