Torsdag

Att sova i 5 timmar är lite för lite för mig. Särskilt när jag inte sover ordentligt dom timmarna utan vaknar en massa gånger.

Jag lyckades hålla nig vaken hela arbetsdagen ändå ;-)
Det är mycket på Vetter-Tryck nu, vilket är positivt, så jag stod & packade affischer hela förmiddagen. 2 affischer i varje rör. Precis när vi var klara ringde kunden & sa att det var något fel på affischen....
Inte kul...
Men dom bestämde sig för att skita i det
:D

Tim hade gjort negerbollar & tänt ljus när vi kom hem OCH tagit in hästarna. Perfekt! ❤
Efter fikat gick jag ut i stallet.
På backen låg det ett tunt lager med snö & det var kallt. Usch, jag vill ha sommar!
Ridningen gick sådär, varken bra eller dåligt. Jag känner mig lite vilse i ridningen.
Inget ovanligt, när vi gör ändringar så tar det ett tag innan jag hittar rätt.
Vilket jag förhoppningsvis gör till slut.
Min rygg kändes lite oxå...
Nytt försök imorrn :-)
När hästarna & katterna var nattade gick jag in & åt lite fil.
Sen drog nån ner rullgardinen :-)
Jag åt upp & somnade sen.

Hade velat vara i Stockholm med Stephie ( på Sthlm horse show i Globen).....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0