Träning

Torsdag
Försov mig.
Vaknade inte förrän 06.30.
Det är tur att det är helg snart :-)
Det tändes en konstig lampa i bilen på väg t jobbet. Fick ta vägen förbi Habil.
Tydligen har nån liten elmotor som öppnar nån ventil gått sönder. Dom beställer en sån & byter imorrn eller måndag.
Jag får köra bilen men inga långresor.
Tanken va ju att åka till Stephie ❤ i helgen... Men det är ju Fars Dag på söndag oxå... Varför kan man inte dela sig i två delar ibland?
Jobbet flöt på ganska bra.

På torsdagarna när det är Kiddet träning är det bråttom när jag kommer hem.
Snabbt in på toaletten & sen på med ridkläderna.
Sen ut... Eller... Tim ropade...
-Kom nu, det finns kaffe & negerbollar!
Åh, va snällt ❤ Hinner egentligen inte äta nåt men kan inte motstå en snabbfika med sonen! Mmm det var gott!
Träningen gick som en dans sen :-)
Chante kändes "lätt" & fin nästan hela tiden.
Det var bara galoppslutorna åt vänster som inte funkade helt. Han tog tag i vä tygel & blev lite öppen i formen.
Men jag är jättenöjd!

Anette körde ner Stephies sadel till Åhus när vi var på Kanarieöarna. Stephie behöver den igen. Jag tackar för lånet! Gillar den! Men nu är jag alltså tillbaka i min sadel igen.
Jag var lite rädd om det skulle funka.... Men det gör det, tack & lov! Jag har inte riktigt en massa pengar över just nu att investera i en ny sadel.
Måste bara byta mina sadelgjordsstroppar.
Bra planering där....att jag inte såg till att få det gjort medan jag hade S sadel hemma.... Typiskt mig....

Lyckades få i katterna det mesta av avmaskningsmedlet, bara lite hamnade på golvet :-/

Hann med duschen & soffan innan sängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0