FöreSemesterStress

Det får bli en snabbuppdatering av min måndag och tisdag.
Det har varit väldigt mycket på jobbet som var tvunget att bli klart före semestern. Löner, eu deklarationer, leverantörsbetalningar, fakturering, bokföring, frakter osv osv
Men jag tror att jag är klar där nu :-)

Camilla & jag skrittade ut tillsammans runt Flaskebo i måndags. Min huligan höll sig hyfsat lugn, han skrämde bara Camilla & Jackie lite ett par tre gånger!
Vi hann inte runt innan det blev mörkt, det mörknar redan vid 18 nu :-(
Jag lagade potatisgratäng & kassler sen & packade, duschade, strök, vattnade blommor m.m omvartannat.

Idag, tisdag, red jag på morgonen. Blev lite sen, jag satt inte på hästen förrän 06.30. Det är skönt att ha hela ridhuset för sig själv! Chante kändes riktigt fin!
Så nu får han en välförtjänt semester :-)

Efter jobbet gick jag direkt till ridhuset & red Jackie en stund. Wilma red lite oxå. Sen var det packning igen & nu är jag jättetrött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0