Oct. 19, 2012

Torsdag-fredag
Jag hade bestämt med Wilma kl 18 i ridhuset. Stressigt blev det... Var hemma sent & sprang ut i stallet 10 i 6.
Blev sen naturligtvis ...
Jag började att rida Jackie. Dom har funderat på om det är nåt fel på henne pga att hon backar av hela tiden när Wilma sitter ner i sadeln.
Jag tyckte att hon kändes helt ok, men det finns lite att jobba med :-) främst rakriktningen. Skönt ibland att känna att man har hela vintern på sig att träna :-)
Wilma fick rida Chante som tyvärr inte var på sitt piggaste humör :0

Jag kom in vid 21- tiden efter att ha nattfodrat & pratat med Malin en stund.
Då var det dags att börja med middagen. Det blev jättegoda köttbullar med jättegod sås & potatis.
Kom i säng alldeles för sent igen!

Fredagen har varit hektisk på jobbet. I alla fall timmarna mitt på dan.

Mats & Marie skulle egentligen kommit ikväll men Mats mamma Elise dog i veckan så dom hade en del att göra.

Jag hade tänkt att Chanti skulle vila idag men jag gick över till ridhuset en stund ändå. Travade honom med gramantygeln i ca 20 min & han kändes bra :-) Skönt!
Tim åkte till Albin, dom skulle äta ute och bada bastuna sen.
Bosse & jag åt grillad kyckling & tog ett glas vin & var lika fredags sega som vanligt.

Camilla ringde & erbjöd oss biljetter till "Stars for Life" imorrn kväll. Låter jättekul!
En kväll i soffan är skönt, två är för mycket! :D

Kram & God Natt

Kattmys! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0