Sen....

Måndan & tisdan har bara försvunnit med hjälp av massor med jobb, ridning & matlagning.
Jag har varit sen hem från jobbet, kommit sent ut i stallet & därmed sent in & sent i säng.
Det innebär i sin tur att jag blir sen upp på morgonen oxå. Sen, sen, sen! Usch!
Inte kul.
Måste försöka ändra på det....
Jag skrittade ut med Camilla & Jackie på måndan. Chante höll sig i skinnet trots 11 lösa kor på fältet vid Rickarp :0
Tisdan fick bli ridhusdag igen.
Vi va nog lika sega både Chant & jag så resultatet blev därefter... Men jag fick till lite bra trav på slutet & några bra treor.
Lagade en pastarätt från Linas matkasse som var klar lagom till att Tim & Bosse kom hem från träningen strax före 23.
Låg en stund på spikisen oxå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0