Dålig uppdatering

Fredag.
Regn regn & åter regn! Hela dan.
Baljorna som jag lägger hästarnas hö i var det 10-12 cm vatten (regn) i, i morse. Då har det regnat rätt mycket! Usch!
Dyblöta täcken får man in sen med..
Tim var snäll & tog in dom tidigare idag, skönt. Då hann Chante värma sig lite innan det var dags för ridning.
Satt en liten stund i soffan innan jag gick ut.
Fick sällskap i ridhuset av Malin, alltid trevligt!
Dagens övning gick ut på att rida i låg form. Det gick rätt bra, vi var lite sega både hästen & jag men så kan det ju vara på fredagarna :-)
När vi skrittade av hästarna sa Malin att hon skulle gå in & måla & jag skulle in & städa. Klockan var mellan 19.30 - 20.00.

När hon var klar i sitt stall kom hon in till mig & vi bestämde åt varandra att skita i städning & målning & bara ägna oss åt soffan & lite godis :D
SKÖNT beslut :-)
Gjorde tacos som vi åt när Bosse & Tim kom hem från bortamatch i Värnamo vid 22.30. Förlust tyvärr men Tim var nöjd med sitt eget spel :-)
Jag somnade gott i soffan sen. Sömnen i sängen resten av natten var inte lika god...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0