Ensam

Sitter ensam i soffan ikväll. Det är en väldigt ovanlig företeelse :-)
Resten av familjen är i Skåne.
Jag red i ridhuset i morse. Var ensam, skönt!
Det kändes ganska bra faktiskt... Frågan är om jag har släppt på kraven & det kanske inte alls är så bra...
Har sms.at Kiddet & hoppas att jag kan åka ut till henne & träna imorrn. Behöver ha nån som tittar på mig :-)

Tvättade ett täcke inför vintern & fyllde vattenbaljan i hagen.
Tvättade allas lakan oxå och mina ridkläder. Plus städade huset.
Jag tog en promenad på eftermiddan upp till målskog där det var "Grand Old Ladies Cup" En hopptävling för lite "äldre damer" :D
Anette & Berry var med. Berry tyckte det var kul att tävla igen & tyckte att dom skulle springa fort! Anette försökte hålla igen så gott hon kunde med ett brutet lillfinger..
Gick hemåt nån timme senare.
Sen sov jag faktiskt en timme på soffan. Ligger ju lite back med sömnen eftersom jag är vaken en hel del på nätterna.
Nu är det sovdags - God Natt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0