Fin måndag

Dagen har varit fin... Solig, fast blåsig.
Lite för lugnt på jobbet.
Bytte om direkt när jag kom hem & gick över till ridhuset med Chanti.
Var själv där, skönt!
Det blev ett ganska bra pass faktiskt. Det har inte varit så många såna på sistone... Jag var ganska spänd efter första ca 10 min så då saktade jag av & gjorde lite andnings/ avslappningsövningar :-) & sen kändes det bättre! Försöker använda lite av tipsen från Lars Thool kursen i söndags. Även det här hur mycket tanken/hjärnan påverkar resten av kroppen & därmed hästen.
Vi gjorde bl a ett roligt test med en klädnypa som hängde i en tråd, där Lars visade just det att tanke & handling hör ihop :D

Det blev ett svettigt dressyrpass så vi skrittade ut en sväng efter.

Duschade, tvättade & lagade mat sen.
Efter det blev det te i soffan :D & lite prat med Stephie ❤

Ps
Trappan på baksidan är färdig nu! Så fin blev den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0