Fredag

Fredan va ok på jobbet... Fast lite "jobbig"
Det var Lg's sista dag på vettertryck.
Han hade lite både och känsla inför detta, både positiv & negativ... Inte lätt..
Jag lyckades somna i stolen på lunchen. Tur att det är armstöd på dom stolarna, annars hade jag nog ramlat av ... :-/
Jag åkte hemåt vid 16, orkade inte längre då. handlade lite på hemvägen.
Gick in & käkade lite fil & sov 10 min sittande i soffan innan jag gick ner för att byta till stallkläder.
Jag klädde av mig & .... klädde på mig igen... inte stallkläderna utan mina vanliga. Kom fram till att jag var alldeles för trött för att rida överhuvudtaget!
Det blev tacos i soffan istället.

Baktrappen blev färdig idag. Så fin :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0