Hockey

Gick upp 07 trots att det var söndagsmorgonen.
Hoppade upp på hästen i ridhuset vid halv nio. Chante kändes rätt ok idag, red inget stenhårt pass då jag inte fick bli för svettig :-/ Visste att jag inte hann tvätta håret.... Nackdelen med långt hår är ju lång torktid..
Duscha hann jag iaf & lagade sen lunch som jag åt vid 10.50!
Tidigaste lunchen på väldigt länge!
Tim packade med sin lunch & åt i bilen på väg till matchen som var i Alvesta idag.
Det var lite svårt att hitta ishallen men vi kom fram till slut.
Det blev en jämn & spännande match som slutade med vinst för Dalen :D med 4-5
Härligt!!
Hjälpte Tim med läxor på kvällen & pratade länge med Stephie ❤
Skulle ringt min Mia-Pia med men hann inte tyvärr, får ta det imorrn.
Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0