Homeopaten

Jag åkte till homeopaten vid ett idag. 45 min senare gick jag därifrån med ett leende på läpparna & undrade vad som hänt egentligen.
Hur i hela friden kan någon se allt i ens ögon?!?
Han prickade in allt!
Han började med magen & allt stämde.
Sen såg han problemen med nacken & allt som hör till det plus det onda i ländryggen.
Även hjärtat fick en förklaring.
Häftigt!
Fick med mig 3 tablettburkar hem för magen.
Jag red direkt efter jobbet , stackars Chante var lite seg troligen pga hunger..
Han gjorde ett par riktigt bra arbetspiruetter idag .
Körde sen Tim till Smedjehov & tänkte springa en sväng men Tim hade glömt sina hockeygrejor hemma så jag fick åka hem & hämta dom medan han hade fys.

Igår kom allt hösilge. Vältajmat. Jag hade 1,5 bal kvar :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0