Lite ångest...

Gick upp 7.30. Fixade hästarna & åt frukost. Åkte sen till Ica & handlade (igen!) lite som fattades.
Bakade godiskakor efter det & fikade innan Bosse åkte till flyget & Tim & jag åkte till Eko & A6.
Eko hade billigt spån & så hittade vi fina kuddar till Tims soffa.
Sen åkte vi till A6 & köpte block + usb minne till Tim, skor till mig (= ångest eftersom jag inte alls skulle köpa vanliga skor idag, jag skulle köpt gympadojjor)... Ibland blir det fel....
Mer pengar rann iväg på Magnesium :D & mascara.
Köpte en blueberryslimmer & delade på sen, den är sååååå gooood!!!!

Lagade lövbiff m pommes till middag.
Sen red jag... Tog med gramanen till ridhuset. Satte på den efter 5 min. Då va jag redan helt svettig...
Med gramanen kändes det riktigt bra.
Undrar hur jag ska tänka om det... Får ringa Stephie & diskutera lite...
Tog in dom sista hösilage balarna sen och rensade bort lite (läs mycket) växtlighet från gödselstacken. Den börjar bli väldigt full!
Kex ost & vin blev kvällens mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0