Mental träning

Söndagen har gått i ett rasande tempo! Regnet hängde i luften redan på morgonen. Men Wilma & jag hade bestämt att rida ut vid halv 10 så det var bara att klä på sig :-)
Vi red över på "andra sidan".
Chante skötte sig jättebra :-) var bara lite rädd för kossorna! Det var längesen han var ute & galopperade & han tyckte det var kul!
Vi klarade oss undan regnet ganska bra, lite duggregn bara.
Tim skulle spela match så det var dags för matlagning direkt. Gjorde en ny god kycklingrätt med pasta.
Vi åkte strax efter ett till Smedjehov. Sen tog jag en promenad till affären för att köpa bananer till Tim men det var söndagsstängt... Bosse fick köpa med sig istället när han kom från flyget.
Jag fördrev den sista timmen innan matchstart med blåbärsplockning :-)
Eller det kunde blivit en timme om jag inte hade sprungit på en orm! Usch & blä!
Då ville jag inte vara kvar i blåbärsriset längre utan gick snabbt tillbaka till ishallen.
Jag tittade på matchen en timme sen var det dags att åka till JFK för en kurs i mental träning med Lars Tholl.
Mycket bra saker hade han att säga, mycket tänkvärt. Får nog ägna några dagar åt att fundera igenom en del av grejerna... Kursen höll på i 3 timmar ( till 20.00) blev sen kvar en timme till & pratade med lite folk :D
Drack lite te hemma innan det nu är dags för sängen
Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0