Morgonträning

Gick upp 05 i morse & sadlade pållen för ett dressyrpass igen.
Jag gillar att ha ridhuset för mig själv & det här är ju ett sätt - tror inte att nån annan är "dum" (eller smart!)nog att gå upp & rida så tidigt!
Det kändes rätt ok idag oxå. Seriebytena funkade riktigt bra först, sen strulade dom en stund för att sen fungera igen.
Det blev en svettig stund igen så både Chant & jag fick duscha efter :-)
Var klar i stallet strax före 07.
Det var lite för lugnt på jobbet idag oxå, bara hektiskt en liten stund mitt på dan när 20 olika frakter skulle packas & skickas!
Sen blev det snäppet för lugnt hemma oxå! Borde njuta men är ju så van att ha fullt upp....
Tim lagade mat - lasagne.
Får nog rida efter jobbet imorrn istället :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0