Nya "springskor"

Köpte nya gympadojjor på väg hem från jobbet igår. Har väl haft mina gamla i ca 10 år! Det finns liksom 0 "svikt" kvar i dom. Stumt steg är det minsta man får i dom!
Intersport hade lite rea & det passade mig bra!

Gick upp vid 7 imorse & fodrade hästarna först & mig själv sen.
Anette kom vid 9 så skrittade vi ut en sväng runt Flaskebo.
Chante har sluppit ridhuset 3 dagar i rad nu! Säkert uppskattat.
Anette kom sen tillbaka för en fika & så ville hon kika lite på dom kost tillskotten jag fick till Chanti från Kiddet.
Man kan handla till introduktionspris från henne (K) nu = -25%! Jättebra!
Pratade även om att åka till Globen i November på Sthlm Horse Show.
Stephie kmr oxå dit, med Anna & Hermes! Kul!!
Anette ska kolla boende så bokar vi väl sen :-)
Tim & jag åkte till Ica sen & köpte kyckling bl a som vi gjorde pitakyckling av sen.
Gjorde extra mycket så han kan ta med på hockeymatchen imorrn oxå.
Efter maten åkte Tim till kompisar & sen till Linnea (& sover där)
Jag tog på mig mina nya gympadojjor & gick ut & sprang.
Tog en runda som vi brukar rida. Hade Runkeeper på för att mäta hur lång rundan är. Det slutade på 8.2 km
Städade lite efter & hängde tvätt.
Hade annars en lugn kväll :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0