Ove

Lördag & mer regn :-(
Jag fodrade höstarna inne pga allt regn.
Red sen direkt efter frukosten.
Fick ha ridhuset för mig själv :-)
Chanti gick riktigt bra...tror jag... Måste be Tim filma lite nån dag eftersom jag inte ser mig själv alls ( det finns ju inga speglar i ridhuset tyvärr)
Känslan var bra iaf :-)
När jag klev ur duschen sa Bosse att vi skulle till Peter & Lisa på en gång. Fick snabb blåsa håret lite.
Vi köpte med fika & blommor & lite annat eftersom dom båda fyllt år.
Jag fick lite ångest när jag klev in hos dom. Rivna väggar, byggplast överallt, värmen avstängd... Minnen... Inte helt angenäma ....
Skönt att slippa renovering nu!
Men det blir säkert jättefint hos Peter & Lisa när det är klart. Förhoppningsvis innan bebisen kommer så han/hon slipper frysa!
Bebisen har ett arbetsnamn, haha, Ove.. Efter Solsidans Ove Sundberg :D pga att han får en (läs lisa) att må illa & stjäl all energi :D. Hahahaha
Dom hoppas på så lite arv som möjligt från föräldrarna till den lille, vill helst inte ha en dyslektisk allergiker med glutenintolerans & synfel... Bland annat... Vi skrattade mycket!

Bosse fixade mat när vi kom hem & jag städade & hängde tvätt.
Vi tänkte ta en promenad sen men det ösregnade så vi hoppade över den .
Det blev lite räkor & vitt vin på kvällen istället.
Tim åkte till Albin med Linnea & kom hem mitt i natten :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0