Positivt

Att tänka positivt är ju bra.
Jag tycker att jag försöker, för det mesta. Men ibland är det svårt.
Det är svårt när en kund skickar en lista med 7 leveransadresser till hotell i Norge, skickar (bara) 6 proformafakturor ( som måste gå med trycksakerna när man exporterar) med andra adresser på än listan & sen står det dessutom helt andra hotellnamn & städer på själva trycksakerna.
När jag ringde för att få klarhet i allt så vi inte skickar nåt fel så fick jag till svar - Hur svårt kan det vara?!?
Att tänka positivt i det läget är svårt! :0
Det visade sig sen att leveranslistan var fel & proformerna oxå... Det kom nya proformer, men inte nån ursäkt eller så...
Nåja, kunden har ju alltid rätt ...

Gick hem & satte mig i soffan & sov 20 min efter jobbet.
Sen släpade jag mig ut i stallet. Men jag piggnade snart till.
Ridningen blev riktigt positiv faktiskt!
Hade bestämt mig för att rida i ett friskare tempo idag. Är rädd att jag har fastnat i ett något för långsamt tempo ett tag.
Men Chante var med på noterna & kändes ganska pigg, härligt.
Försöker rida före jobbet imorrn för hovslagaren kommer vid 16.30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0