Privatchaufför

Tisdag
Chante var snäll & fixade min frisyr i morse. Han tryckte sin betforblöta mule mitt i bakhuvudet på mig. Jag tog papper & torkade av det värsta... Vid lunchtid råkade jag känna på håret... Det var hur stelt som helst! Ingen risk att ett enda hårstrå flyttade på sig!
Jag har haft privatchaufför denna veckan. Tims bil är ju trasig så han har gått upp tidigt & åkt med till jobbet. Han har annars sovmorgon alla dagar utom fredagar.
Men vi har ju massor av packjobb på jobbet så det har passat bra.
Jag kollade Nybro - startlistor inför helgen.. Råkade oxå se domarna... Säger inget mer, men det är ingen ide att åka iaf. Stryker mig. Jag har förlorat redan innan start ;-(
Jag red direkt efter jobbet - för att hinna innan ridhuset blev upptaget.
Det gick sådär, motivationen var väl inte den bästa.
Gjorde stuvade makaroner med till middag idag.
Sen blev det dusch lite tvätthängning & soffan :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0