Träning

Söndag
Låg kvar i sängen till halv 8. Sovit rätt ok faktiskt.
Fixade stallet & åt en lång frukost framför tv.n
Städade lite innan jag gick ut & sprang i det fina vädret. Det blev ca 5 km.
Linda ringde när jag nästan var hemma & undrade om hon fick komma förbi med 2 av sina barn & hälsa på Rubin.
Matilda & Oliver borstade länge & sen fick Oliver rida en sväng.
Rubin såg så nöjd ut när han blev ompysslad :-)
Lagade lite mat sen & åt.
Mötte Tim & Bosse i dörren när dom kom hem från cupen & jag åkte till Kiddet & tränade.
Träningen gick jättebra- skönt!!
Han kändes riktigt fin min Chanti ❤
Fick varor från Trikem för att jag var med i reklamen i somras!
Fick både hyaluron, e-vitamin & nåt som heter form! Härligt! Tror att det är precis vad pållen behöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0