Feltryck

Hoppsan råkade trycka på publicera inlägg innan jag var klar med min vecksammanfattning...
Veckan flöt på ganska bra. Med allt det gamla vanliga + lite till.
Adventspyntade lite på måndan = 1dag för sent, men vad gör det :-)
Vi fick leta länge innan vi hittade adventsljusstaken. Den var inte där den borde varit :D

Ridningen i veckan gjordes i ridhuset måndag-torsdag.
Var inte sugen på att rida ut någon av dagarna. Det är mörkt & kallt nu!
Fast i torsdags kom det snö & ännu mer kom det igår, söndag.
Så nu är det vinter!
Chanti gick ganska bra tycker jag. Lite energi saknas ju (i & för sig en nog så viktig detalj! )men motorn kmr igång mer & mer under passets gång.

I lördags åkte vi upp till A6 & shoppade lite. Hittade några julklappar faktiskt :D Är ute i god tid i år :D
Tog en fika på Ikea & köpte med mat hem från Soya - lite lyx.
Skönt att slippa stå i köket!
Jag red direkt efter maten, hann precis runt Rickarp - Målskog innan det blev mörkt. Pållen skötte sig - nästan...
Han fick som vanligt ett stolleryck vid Rickarp. Då tränar vi piaff, levad capriole m.m
Jag hann med lite städning, paketinslagning + lite pyssel inne oxå innan dagen var slut.
Söndagen inleddes med ridning. Det snöade för fullt men jag red ut ändå. Gick & klättrade så det gick ganska snabbt.
Städade vidare inne + tvättade, adventspyntade i stallet & gjorde pepparkaksdeg innan jag lagade middag.
Fläskfilé med hasselbackspotatis efter önskemål från T.
Min energi var inte på topp efter maten så det blev mest soffhäng på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0